• 1405/03/27
  • - تعداد بازدید: 9
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
دانشکده علوم و فن آوری های نوین شیراز

برگزاری مراسم زیارت عاشورا در دهه اول محرم در  دانشکده علوم و فن آوری های نوین پزشکی  

مراسم پرفیض زیارت عاشورا و عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع)  در دانشکده علوم و فن آوری های نوین پزشکی  برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم و فن آوری های نوین پزشکی   ، با شروع ایام محرم دانشکده میزبان دوستداران اهل‌بیت (ع) است تا با زمزمه دعای پرفیض زیارت عاشورا و عزاداری سید و سالار شهیدان و ۷۲ تن از یاران باوفایشان ارادتشان را به خاندان عصمت و طهارت (ع) ابراز نمایند.

همچنین مراسم زیارت عاشورا در روز چهاشنبه با حضور دکتر « کامبیز ایرجی» رئیس دانشکده، مدیران، کارکنان و عاشقان سید و سالار شهیدان حسین‌ابن‌علی(ع) به مناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان در مسجد دانشکده برگزار شد.

گفتنی است: مراسم زیارت عاشورا در دهه اول محرم هرروز صبح  ساعت 7:45صبح همراه با سخنرانی، مداحی و پذیرایی در مسجد دانشکده برگزار می‌شود./ل.بهزادی

 

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار دانشکده
  • کد خبری : 155379

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید